KLACHTEN

  

Klachten en klachtenafhandeling voor de zakelijke klant

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze gegevens staan rechts vermeld.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org)

Jera Solutions

Kerkenbos 1091B
6546 BB
Nijmegen

E: info@jerasolutions.nl
T: +31 6 27 51 92 91

 

 

Enkele belangrijke aandachtspunten

Uw bestelling wordt uiteraard met zorg behandeld en tijdens het transport zijn uw goederen verzekerd tegen transportschade. Om hier aanspraak op te kunnen maken dient u met het onderstaande rekening te houden:

  • Op het moment van levering dienen alle geleverde producten op vermoedelijke transportschade te worden gecontroleerd en op de vrachtbrief (CMR) worden aangemerkt! De chauffeur moet hiervoor ook tekenen !
  • Van elk schade geval dienen duidelijke foto’s te worden gemaakt door de ontvanger ter bewijsvoering en de transportschade dient direct (ter plaatste) te worden gemeld aan Jera Solutions. (zie bovenstaande contact gegevens)
  • Jera Deck-profielen moeten vóór verwerking worden gecontroleerd op mogelijke gebrekenof (transport) schade!
  • Producten met een gebrek dienen niet te worden verwerkt en dienen apart te worden gelegd voor inspectie door de producent ter plaatste.
  • Bij montage moeten onze installatie instructies worden nageleefd. Wanneer deze niet worden nageleefd vervalt de aanspraak op garantie!

Klachten kunnen niet na de montage van producten worden ingediend!

Annuleren van uw bestelling:
Het annuleren van een bestelling is kosteloos mogelijk, zolang de productie van uw order nog niet is begonnen. Indien wij de productie tijdig kunnen annuleren en wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag aan u terugstorten.

 Retour:
Jera Deck producten (met decorfolie) kunnen niet worden geretourneerd omdat deze volgens uw specifieke wensen speciaal voor u werden geproduceerd!

Voorschriften:

Bewaar losse DEKORA-profielen nooit in direct zonlicht! Er is een risico van vervorming als gevolg van verhoogde warmte, vooral bij donkere decors, zolang de plastic panelen niet zijn gemonteerd!

De beschermfolie op de Jera Deck-profielen moet onmiddellijk na de montage van de profielen worden verwijderd!

Het reinigen van Jera Deck-profielen kan worden uitgevoerd met in de handel verkrijgbare milde reinigingsmiddelen. Gebruik nooit schoonmaakmiddelen op basis van oplosmiddelen of schuurmiddelen! Plastic zaagsel kan na installatie het best met normaal water worden verwijderd.

De 10-jarige garantie voor Jera Deck-bekledingsprofielen geldt alleen in combinatie met de verplichte naleving van de bovengenoemde richtlijnen!

WordPress Theme built by Shufflehound. Copyright © Jera Solutions 2018 - Algemene Voorwaarden - Privacy Policy